tirsdag den 8. juni 2010

Man ved...

At man har dårlig smag i mænd, når man sidder og ser Highlander, og man tænker tanken: "Ham der den onde, han er sgu da meget hot...". Ja... Jeg tror det er meget godt at jeg har en pause fra mænd, mine kriterier er åbenlyst for lave til at det er sundt for mig at date.

Jeg har besat en lejlighed. Eller, jeg har ikke så meget besat den, som jeg har lånt den. Af Stinas ven Michael, som jeg faktisk går på skole med. Verden er lille, og af og til er folk faktisk pisse flinke. Så nu sidder jeg her, med computer, adgang til bad, tv, playstation, hele lortet, og kan bare nyde livet og slappe af. I nat skal jeg sove i en rigtig seng, eller, en madras på gulvet, og aftenen skal jeg bruge på... Absolutely fucking nothing.

So what else is new? Tjaa, jeg prøver at stresse ned og mit alkoholforbrug ligger stadig på 0. Tolv dage nu, og det går fint. Det passer perfekt at jeg har samtaler med Jan om mandagen og gruppe-terapi torsdag, det kan ligesom holde motivationen kørende.

Uuuh, jeg gjorde noget stort igår!! Jeg læste op hvad jeg havde skrevet til Kreativ Skrivning, for første gang. Næsten helt frivilligt! Og jeg fik bifald og klapsalver, dels fordi jeg læste op, og dels fordi det jeg rent faktisk havde skrevet var ret godt. Jeg er også selv lidt glad for den historie. Opgaven var at vi fik det her digt, om en mand og en kone der ikke taler sammen overhovedet, og hvor konen sidder og græder når manden går. Så skulle vi så skrive, fra begges synspunkter, hvorfor situationen var som den var. Jeg skrev først fra konens, at hun var overbevist om at manden havde en affære. Meget ligetil, og alle tegnene var der. Så skrev jeg så bag efter fra mandens synspunkt, at det der i virkeligheden foregik var at han klædte sig ud i dametøj. Bragnde success, ingen havde set den komme! X3 Så jeg er lidt meget stolt af mig selv i disse dage.

Til gengæld får jeg overhovedet ikke skrevet mine morgensider. Det er lidt skuffende så dårlig jeg er til det, men det er bare... Døden! Jeg gider ikke stå tidligere op, jeg gider ikke skrive om morgnen, jeg gider ikke skrive tre siders ævl og bævl om ingenting. Jeg vil skrive som jeg gør nu, stille og roligt og med masser af smøger og kaffe, bare det jeg har lyst til at skrive. Jeg er kommet lidt frem til at morgensiderne måske heller ikke er så vigtige for mig, fordi jeg skriver blogs næsten hver dag og er vandt til at skrive om mit liv, på godt og ondt. Det virker nok væsentligt mere terapeutisk for en der normalt aldrig skriver om sig selv eller i det hele taget.

Til gengæld er jeg gået igang med at skrive noget andet, en lille historie. Den er hyggelig og fin, og jeg nyder at skrive på den. Indtil videre skriver jeg bare i hånden når jeg har tid og lyst, og inspirationen lige er der. Jeg ved endnu ikke hvor den bærer hen, men det må tiden vise. Som det er nu er det bare rigtig rart at skrive lidt. Især når jeg nu er afskåret fra at kunne tegne.

Overvejer stadig om jeg skulle investere i en akvarel blok plus blyant og så lave skitserne i hånden, bare for at lave et eller andet på de fucking billeder. >_< Men det kan jeg se på i morgen når jeg er på arbejde. Om de har en god en liggende jeg lige kan napse hapse.

Nu vil jeg ta mig et velfortjent langt bad, og så ringe til min kære søster når hun er hjemme fra arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar