mandag den 14. juni 2010

Success!!

Det lykkedes fandme!! Efter tre ugers intensive kvaler og brok og bitching lykkedes det rent faktisk at få det hele kørt igennem, kommunen bevilligede min flytning nummer to, og jeg sidder nu i min fantastiske nye lejlighed.

Johan kom forbi og "hjalp med at samle sengen", som i, sengen var allerede samlet da han kom, og det eneste vi lavede var at spise pizza, nusse og knalde. O_o Meget... bizart. Og ikke særligt produktivt.

Det vil så også sige at jeg nu sidder i mørke og intensivt flytterod, og agter umiddelbart bare at lægge mig til at sove, eftersom jeg ikke har noget lys, og jeg ærligt talt ikke gider at pakke ud klokken elleve om aftenen. Så fuck it, jeg gør det i morgen.

Faktisk er jeg alt for smadret til at skrive noget som helst fornuftigt, det er fandme hårdt at flytte. Især gange to på en måned.

Sov godt people, nu vil jeg se dårligt tv og soooooove!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar