torsdag den 17. juni 2010

Manden i mit liv

Jeg har fundet manden i mit liv. Det har taget mig femogtyve år, men jeg har rent faktisk fundet manden i mit liv. Nu er mit eneste problem så, at han er fiktiv. Der er selvfølgelig (hvorfor er det en selvfølge?) tale om den fantastiske Spider Jerusalem. Ved du ikke hvem det er? Så slå det fucking op, gå i Fantask og køb tegneserien Transmetropolitan og nyd det. For fucks sake.

Aaaanyways, jeg har brugt min dag aktivt. Eller... Ikke rigtig faktisk, jeg har ikke lavet dagens gode gerning. Men jeg har været på Tegners Museum et eller andet mystisk mærkeligt sted i Nordsjælland, og så har jeg spenderet resten af dagen med Spider Jerusalem. Eller, faktisk var jeg hjemme hos Johan, men brugte så tiden på at overgramse hans tegneserier og sluge hvert eneste ord der kom ud af fantastiske awesomly amazing Spider Jerusalem. Det er næsten det samme.

Nu er jeg så vendt hjem, til planeten Kaos, som er min lejlighed. Jeg har stadig ikke fået sat skabslågerne på klædeskabet, jeg mangler stadig femten flyttekasser, mit skrivebord er i samlesæt, min stationære er ikke sat til, og det hele ligner generelt Hiroshima efter bomben faldt. Men her er nu blevet lidt mere hyggeligt, og jeg har sodavand og en pakke smøger et eller andet ubestemt sted jeg ikke helt har fundet frem til hvor er endnu.

Jeg har halvvejs besluttet mig for at begynde at bruge de her blogs til noget moderat mere fornuftigt. Eller, jeg ved det ikke rigtigt endnu, den skal kringles på en måde som endnu ikke er sivet helt ind. Men det kommer, det kommer.

Nu vil jeg sætte mig og fikse mine dreadlocks der skal sættes i i morgen tidligt, og så vil jeg ellers forsøge at sove/drikke kaffe til jeg går i selvsving og opgiver at sove.

I morgen står den på rendyrket aktivitet i form af resten af udpakningen. Jeg forventer at være færdig til at kunne spendere min weekend i selskab med min computer. Forventer og forlanger forhåbningsfuldt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar