Jeg elsker sommerregn, elsker det, virkelig. Hvad jeg til gengæld elsker lidt mindre er min fantastiske evne til altid at ta det forkerte tøj på. Dagens påklædning: Alt for tynd jakke af ikke vandtæt stof, og hvid i forvejen lidt for gennemsigtig skjorte. >_< I am a genious!!
Never the less, nu sidder jeg ude på skolen, og jeg har endnu engang ikke fået skrevet mine morgensider. >_< Jeg magter bare ikke at stå en halv time før op for at skrive!! Hvordan kan det nogensinde lede til noget positivt, jeg er pisse gnaven i forvejen om morgnen, og har ikke to sammenhængende tanker før jeg har fået den første halvanden liter kaffe indenbords? Jeg ved godt at bogen siger det skulle være så fantastisk, men jeg skriver altså mine morgensider når det passer mig. Når jeg gider. Jeg er en pisse dårlig kursist.
Jeg hader at skulle undvære min computer. Virkelig, intensivt had. En ting er at jeg, når jeg ikke lige er i skole, er dybt afhængig af hvornår min søster ikke lige bruger sin, en anden ting er: I get no work done. Eller, det gør jeg faktisk, for jeg har skrevet en helvedes masse i min lille bog, men jeg får ikke tegnet, og jeg har lyst til at tegne, og jeg har behov for at tegne, og jeg SKAL ligesom tegne for jeg har seks billeder der ligesom skal være færdige! >_<
Det gode er at hele ide stadiet er overstået med hensyn til billederne. Jeg har skrevet alt ned, og jeg kan se dem klart og tydeligt for mig i mit lille hoved. Det dårlige ved det er så at nu føler jeg mig totalt stuck, og kan ikke arbejde videre med projektet overhovedet, før jeg har min vidunderlige stationære computer sat op i min nye lejlighed. Om en uge. En uge mere og så burde alting være i orden igen. Eller, så har jeg i hvert fald tag over hovedet. Men hvis de billeder bliver som jeg ser dem for mig, bliver de altså ret fine. Jeg har prøvet at lade mig inspirere af Cecilia (på BM)'s kunstværker, eftersom vi forhåbentligt kommer til at dele bod til DM. Og det var faktisk ret rart at ha et inspirationsmæssigt udgangspunkt. =D Så tak til den fine Cecilia for at give mig noget fedt at arbejde med!
In other news så har jeg møde med Jan idag, her klokken elleve. Og så skal jeg til Kreativ Skrivning klokken tolv femten, hvad jeg overhovedet ikke har lyst til på nogen tænkelig måde. Det er et skide hyggeligt hold og folk er generelt flinke, men det ER altså ikke min skyld at de ikke har afleveret deres ting til tiden eller i det rigtige format, det kan jeg simpelthen ikke gøre noget ved. Jeg kan ikke trylle, og jeg har i øvrigt også haft en milliard andre ting at tænke på, så bite me. Jeg kunne måske godt ha tryllet mere, men med alt det her flytterod og hvad ved jeg, så er det altså not happening. Det må folk lige ta og forstå.
Klokken er nu kvart over ni, og jeg har stort set ingenting at lave indtil klokken elleve, hvor jeg har det møde med Jan... Hmm... Måske jeg bare skulle... Lave en lille dans? Drikke mere kaffe? Noget i den stil.
On a sidenote, så læste jeg en lidt tragikomisk blogoverskrift på bm. Patrick er åbenbart stoppet med at ryge, hvad jeg finder hylende morsomt. Hun har ham allerede underkuet Louis-style! Jeg grinte så meget at jeg faktisk græd lidt. =D
Nåh, det var den kaffe vi kom fra. Jeg har tydeligvis ikke mere fornuftigt at sige, så... Cooooffeeeeee!!
søndag den 6. juni 2010
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)

Uhh...du kommer også med på DM:D Det er cool. Kæresten og jeg er der også med en stand. Glæder mig til at se hvad i laver:)
SvarSletJeg ved ikke engang om jeg KAN kommentere... Men anyway.
SvarSletHvornår er det der er dark market? Og må jeg hænge med jer? Jeg kan godt hjælpe og sådan, men jeg tør bare ikke at tage til dark market alene, og Mike HADER sådan noget.