tirsdag den 15. juni 2010

Nu med køkkengrej!

Så har jeg været i Ikea med de gamle, og det gik faktisk rigtig fint. Mig og min mor blev enige om at parkere min far i cafeteriet og så shoppe amok. Hip hurra kommunen betaler! Og ellers gør min mor, åbenbart.

Jeg fik erhvervet mig næsten alt det jeg skulle bruge, inklusiv:

* Alt køkkengrej
* Gryder og pander
* Alt porcelæn og glas og den slags
* Badeforhæng
* Stang til badeforhæng
* Et stk. kaktus potteplante jeg næsten ikke kan slå ihjel
* Toiletbørste
* Sengetøj og lagner
* Håndklæder
* Viskestykker
*Opbevaringskasser
* Grydelapper
* Opvaskebørster
* Lampe

Bag efter tog vi i Rema1000, hvor endnu mere crap blev erhvervet:

* Mad
* Chokolade
* Rengøringsmidler
* Svampe og klude
* Tandpasta
* Tandbørste
* Køkkenrulle og toiletpapir
* Vaskepulver og skyllemiddel

Og mere random crap jeg har glemt i forbifarten! Alt i alt, meget indbytterig dag! Og jeg har faktisk ikke brugt meget mere end hundrede kroner selv, resten har kommunen og mine (i dagens anledning) søde forældre givet. *^________^* Jeg klager bestemt ikke over livet lige nu.

Faktisk har jeg ikke noget som helst andet at sige end total optur over livet. Nu vil jeg forsøge at pakke en masse crap ud!! XD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar